top of page

AREAL

FAQ

ORGANIZACE FESTIVALU 
 

Q: Kdy se otevře areál festivalu?

A: V pátek i v sobotu to bude vždy v 17:00.


Q: Je možné zakoupit vstupenky také jiným způsobem než online?
A: Předprodejní síť GoOut je online prodejce vstupenek, všechny vstupenky je možné zakoupit pouze online. 

Q: Je nutné mít vstupenku vytištěnou?
A: Není to nutné, vstupenku můžete mít pohodlně v mobilu. Navíc tím šetříte tiskárnu a lesy.

Q: Musí být vstupenka vytištěna barevně?
A: Nemusí, stačí černobílý tisk. Vstupenku ale nemusíte tisknout vůbec, stačí ji předložit v mobilu.

Q: Je možné opakovaně opouštět během festivalu areál? 

A: S jednodenní vstupenkou to možné není, s dvoudenní opustit areál můžete.

 

Q: Jak probíhá identifikace návštěvníka? 

A: Letos poprvé slouží k identifikaci čipový náramek, který zároveň budete používat k placení v areálu, proto jen mějte na ruce po celou dobu trvání festivalu.

Q: Je možné vstupenku vrátit a nechat si zaslat peníze zpět?

A: Zakoupené vstupenky vracet nelze.

Q: Od kolika let je povolen vstup na festival?

A: Festival je od 18 let.
 

Q: Kde budou během festivalu ztráty a nálezy? 

A: Nalezené věci budeme předávat do úschovny věcí v areálu, ta bude k dispozici až do neděle do 7:00. 

Q: Je možné si dobít v areálu telefon?

A: Ano, nabíječky budou v rámci úschovny.

 

Q: Je možný vstup osoby mladší 18 let v doprovodu dospělé osoby?

A: Není, každý účastník festivalu musí být starší 18 let.

Q: Jak si mohu ověřit pravost vstupenky?
A: Pravost vstupenky ověřit nelze. Každému kupujícímu je zaslána po zaplacení na konkrétní email vstupenka s unikátním kódem, který je zárukou pravosti.

Q: Je možné si doplatit za lepší vstupenku formou upgradu té již zakoupené?
A: Upgrade vstupenek není možný.

Q: Je možná výměna páteční vstupenky za sobotní nebo naopak?
A: Taková výměna není možná.

Q: Musím uplatnit vstupenku na festival do určitého data nebo hodiny?
A: Všechny vstupenky platí po celou dobu konání festivalu, pouze jednodenní je nutné uplatnit v daný den. Časové omezení na vstupenky není, je možné je použít po celou dobu otevření areálu.

Q: Jsou vstupenky přenosné?
A: Ano, vstupenky nejsou na jméno a může je použít kdokoliv. Avšak důrazně nedoporučujeme kupovat vstupenky z druhé ruky, neexistuje ochrana proti tomu, že někdo bude chtít prodat jeden eticket více lidem. V takovém případě projde vstupem jen jedna - ta první. 

Q: Bude možné zakoupit vstupenky také na místě?
A: Ano, na místě budeme mít dvoudenní i jednodenní vstupenky.

Q: Ztratil jsem nebo smazal jsem vstupenku. Je možné zaslat duplikát?
A: Toto rozhodnutí je pouze na předprodejní síti GoOut, zpravidla se duplikáty nevystavují.

Q: Poskytujete slevy ZTP / P?
A: ZTP/P hradí plnou cenu vstupenku, asistenčnímu doprovodu je umožněn bezplatný vstup. Upozorňujeme, že se jedná o písčitý areál a pohyb např. pro vozíčkáře je možný jen na několika místech po zpevněné cestě, avšak ani ta není kvůli kořenům a nerovnostem úplně ideální.

 

Q: Kde je možné zaparkovat a kolik parkování stoji?
A: Nejen na tuto otázku najdete odpověď v samostatné sekci Parkování

Q: Bude v areálu šatna?

A: Ano, k dispozici budou uzamykatelné skříňky. 


CASHLESS / PLACENÍ - celá sekce o Cashless ZDE

Q: Je možné platit v areálu také hotově?
A: Ne, na všech barech a stáncích je možné platit pouze cashless (náramek s čipem).

Q: Kde získám čipový náramek, který je určen k placení v areálu?

A: Čipový náramek obdržíte u vstupu při kontrole vstupenky, více info najdete v menu v sekci Cashless. V pátek bude možné si čipový náramek vyzvednout od 13:00 také u vstupu do kempu Klůček, kde bude stánek NFCtron. U hlavního vstupu bude probíhat výměna vstupeky za pásku od 16:30.

Q: Kde si můžu dobít svůj náramek?
A: Náramek je možné si dobít online (doporučujeme a je to zdarma) a také přímo v areálu (platba hotově nebo kartou), více v menu v sekci Cashless.

Q: Jak zjistím aktuální stav nabitých peněz na náramku?
A: Aktuální stav vidíte při každém placení, též vám jej na požádání rádi sdělí u každého cashless terminálu v areálu.

Q: Jakým způsobem získám zpět z náramku nabité peníze, které jsem neutratil/a?
A: Kompletní informace o refundacích najdete též v sekci Cashless




 

bottom of page